p.one { font-size: 15px; line-height: 1.5 width: 100px; color:red; }

bip_logo_1.png

Dziekanat

II piętro, pokój 204,
tel. 86 216 94 97 wew. 61 i 38
fax 86 215 11 89

Pracownicy Dziekanatu

Kierownik Dziekanatu mgr inż. Anna Jankowska
Referent ds. studenckich inż. Karolina Żebrowska
Referent ds. studenckich mgr inż. Magdalena Korwek

 

W związku z sytuacja epidemiczną w kraju, mając na uwadze zdrowie całej społeczności akademickiej, prosimy o kontakt przede wszystkim mailowy lub telefoniczny. W celu załatwiania spraw studenckich w poszczególnych działach, prosimy o korzystanie wyłącznie z kont mailowych założonych na Uczelni. Służy to wstępnej weryfikacji osoby, zapewnieniu bezpieczeństwa informacji oraz prawidłowemu przebiegowi załatwienia danej sprawy. Wiadomości, podania itp. wysłane z prywatnej poczty pozostaną bez rozpatrzenia. Zależy nam przede wszystkim na tym, żeby treści, które Państwo wysyłacie były odpowiednio zabezpieczone oraz identyfikacja nadawcy była prawidłowa.

Szanowni Państwo,

Przypominamy, że sesja poprawkowa trwa do 05.09.2021 r. Z uwagi na zmianę systemu teleinformatycznego na Uczelni, informujemy, że brakujące oceny z semestru letniego 2020/2021 Prowadzący zajęcia będą mogli uzupełnić poprzez Wirtualną Uczelnię do 15.09.2021 r. Po tym terminie wpisanie ocen nie będzie już możliwe. Podania o warunkową rejestrację należy złożyć do 26.09.2021 r. W tym roku nie ma możliwości przedłużenia sesji, ponieważ osoby zapisane 1 października 2021 r. na rok akademicki 2021/2022 w nowym systemie, muszą mieć jasną sytuację studencką.

W następnych informacjach przedstawimy Państwu instrukcję obsługi nowej Wirtualnej Uczelni i sposobu logowania.

Prawa i obowiązki studenta – zdalne nauczanie

Zgodnie z rekomendacjami Min. Nauki i Szkolnictwa Wyższego w sprawie kształcenia prowadzonego z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość przypominamy prawa i obowiązki studentów.

  1. Student ma prawo do uzyskania pełnej informacji dotyczącej przebiegu procesu kształcenia na odległość w ramach danego przedmiotu.
  2. Student ma prawo do uzyskania wsparcia w zakresie obsługi systemu wspierającego uczenie się na odległość.
  3. Student jest zobowiązany do regularnego uczestniczenia w zajęciach dydaktycznych organizowanych z wykorzystaniem metod i technik kształcenia na odległość na zasadach określonych przez nauczyciela akademickiego zgodnie z uczelnianym Regulaminem Studiów.
  4. Student jest uprawniony i zobowiązany do wykonywania i odpowiedniego raportowania wszystkich zadań określonych przez nauczyciela w ramach poszczególnych przedmiotów.
  5. W przypadku nieobecności na zajęciach, prowadzonych w trybie synchronicznym (on-line), student ma prawo i powinien mieć dostęp do treści edukacyjnych do wykorzystania w trybie asynchronicznym (off-line) na zasadach określonych przez osobę odpowiedzialną za przedmiot a wykładowca wtedy może zalecić inną formę odrobienia tego typu zajęć.

 W kwestiach spornych związanych z możliwym naruszeniem praw, prosimy naszych Studentów o kontakt z właściwym dziekanem.

Dziekan ds. nauk rolniczych i inżynieryjno- technicznych dr hab. inż. Andrzej Borusiewicz prof. Uczelni
(kontakt telefoniczny: 862169497 wew. 25 lub mailowy: andrzej.borusiewicz@mans.edu.pl)
Dziekan ds. nauk społecznych, medycznych i nauk o zdrowiu dr inż. Piotr Ponichtera
(kontakt telefoniczny: 862169497 wew. 44 lub mailowy: piotr.ponichtera@mans.edu.pl)

Informujemy również naszych Studentów, że w ramach wszystkich przedmiotów prowadzonych zdalnie raportujemy aktywność każdego Studenta w procesie kształcenia (oczekiwania co do aktywności studentów określają poszczególni wykładowcy). Działania te uwarunkowane są koniecznością opanowania przez Studenta efektów uczenia się przypisanych do poszczególnych przedmiotów. Daje to podstawę uzyskania zaliczeń z poszczególnych przedmiotów i w efekcie zaliczenia całego semestru.

Dokumenty Uczelni

Pliki - Dziekanat

Файли для завантаження
Dyplom I stopnia - wzór 189.36KB [ .pdf ]
Kodeks Etyki 1.87MB [ .pdf ]
Regulamin Archiwum Wsa 5.13MB [ .pdf ]
Regulamin Pracy WSA 6.19MB [ .pdf ]
Statut Rady Ekspertów 104.01KB [ .pdf ]
Strategia WSA 3.72MB [ .pdf ]

Ми використовуємо файли cookie для оптимізації вашого відвідування нашого веб-сайту. Ви можете вказати умови зберігання або доступу до файлів cookie у своєму браузері.