bip_logo_1.png

Wykorzystanie technologii LEGO i podejścia zorientowanego na STEM w procesie edukacyjnym

24.05.2025 Wydarzenia

Wykorzystanie technologii LEGO i podejścia zorientowanego na STEM w procesie edukacyjnym

NOWY PROJEKT MIĘDZYNARODOWY MANS w Łomży

 

23.05.2025 Międzynarodowa Akademia Nauk Stosowanych w Łomży, wraz z Niżyńskim Uniwersytetem Państwowym im. Mykoły Gogola, Niżyńskim Centrum Edukacyjnym „Idea” (Ukraina), językowo-artystyczną placówką wychowania przedszkolnego „Akademia Przedszkolaka” w Łomży, opracowała i zaczęła realizację Projektu edukacyjno-naukowego  „Jak efektywnie wykorzystać technologie LEGO i podejście STEM w procesie edukacyjnym ”.

Praktyka wykorzystania technologii LEGO w procesie edukacyjnym jest stale aktualizowana, wzbogacana o zdobyte doświadczenie pedagogiczne. Powinno to znaleźć odzwierciedlenie w treściach kształcenia, biorąc pod uwagę zarówno krajowe, jak i międzynarodowe doświadczenia pedagogiki LEGO. Wykorzystanie technologii LEGO i odpowiednich materiałów w Projekcie jest ważnym narzędziem i elementem dydaktycznym procesu edukacyjnego i może być stosowane zarówno w przedszkolu, szkole średniej ponadpodstawowej, technikum, jak i na poziomie szkolnictwa wyższego. Projekt oferuje rzeczywiste praktyczne środki, które pomogą uczestnikom szkolnictwa wyższego zdobyć kompetencje w zakresie korzystania z technologii LEGO w ich przyszłej pracy praktycznej i zaprezentować wyniki w badaniach naukowych.

Okres realizacji Projektu: maj 2025 r. - listopad 2025 r. Wyniki pracy naukowej uczestników projektu zostaną przetestowane podczas realizacji projektu wymiany młodzieży w listopadzie 2025 r. w MANS w Łomży, omówione na Międzynarodowej konferencji naukowo-praktycznej, a także podkreślone w międzynarodowej zbiorowej monografii studenckiej, publikacji artykułów w Zeszytach Naukowych MANS w Łomży.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Używamy plików cookies. w celu optymalizacji obsługi.