Projekt "Digital literacy for a safer online environment" (2022-2-BG01-KA122-SCH-
Kurs "Tackling disinformation in the school environment" ma na celu przygotowanie nauczycieli do radzenia sobie z dezinformacją w środowisku szkolnym. W trakcie kursu uczestnicy zdobędą wiedzę na temat strategii radzenia sobie z dezinformacją, nauki krytycznego myślenia oraz zasad etycznych dotyczących korzystania z internetu. Kurs "Digital Competences and ICT for Teachers" ma na celu rozwijanie umiejętności nauczycieli w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych (ICT) oraz rozwijanie ich kompetencji cyfrowych, aby mogli w pełni wykorzystać narzędzia cyfrowe w procesie nauczania.
W ramach projektu zaplanowano również wymianę doświadczeń i dobrych praktyk z przedstawicielami polskiego systemu edukacji na poziomie szkoły średniej i wyższej. Współpraca ta ma na celu stworzenie platformy do dyskusji i dzielenia się wiedzą oraz doświadczeniami w zakresie zagadnień związanych z edukacją, technologiami i bezpieczeństwem w sieci.
Uczestnicy projektu mieli okazję zwiedzić najciekawsze miejsca w Polsce, w tym również odwiedzić Międzynarodową Akademię Nauk Stosowanych w Łomży. Uczestnicy projektu mieli okazję poznać kadrę naukową oraz rozmawiać z jej studentami, co stanowiło doskonałą okazję do wymiany doświadczeń.
Projekt "Digital literacy for a safer online environment" jest również okazją do lepszego poznania polskiej kultury i zwyczajów. W ramach programu kulturowego uczestnicy projektu będą mieli okazję zwiedzenia najciekawszych miejsc w Polsce oraz zapoznania się z polską kulturą i tradycjami.
Projekt jest finansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+. Ma on na celu wsparcie mobilności edukacyjnej i rozwijanie umiejętności cyfrowych wśród nauczycieli. Realizacja projektu "Digital literacy for a safer online environment" przyczyni się do poprawy jakości kształcenia oraz podniesienia poziomu kompetencji cyfrowych.
Używamy plików cookies. w celu optymalizacji obsługi.